2013. július 25., csütörtök

Színes autók

A játék nem csak szórakoztató lehet, de tanulhatunk is közben. Fejleszthetjük gyermekünk ügyességét. Evvel a játékkal a színek párosítását lehet gyakorolni.
Az ötletet a neten láttam. Ott sündisznóval készítették, de úgy gondoltam, hogy nálunk az autó jobban beválna.

1. nyomtassuk ki az autó mindkét oldalát.

  2. vágjuk ki

3. egy kemény kartonon rajzoljuk körbe




4. ezt is vágjuk ki



5. ragasszuk fel, mindkét oldalt
6. Nekem nem volt elegendő színes csipeszem, ezért fa csipeszeket festettem be.



Tulajdonképpen készen is van. Én még kiemeltem fekete filccel az autó fontosabb vonalait és a tartósság érdekében le is lakkoztam.


Most már tényleg készen van. El is lehet kezdeni a színes csipeszek párosítását az autókhoz. Jó szórakozást kívánok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ugrás a lap tetejére