2015. április 16., csütörtök

Virágok és pillangók

  A legtöbb minta általában könnyen jön, de most nehéz volt a vajúdás. Nehezen született meg a végleges változat. Először könnyen indult. Evidens volt, hogy ezek a csodás pillangók kerülnek kívülre, de aztán jött az elakadás, hogyan tovább? Valamiért képtelen voltam meglátni a végleges képet. Így pedig olyan félkésznek tűnt. Azt viszonylag hamar kitaláltam, hogy a belsejébe kell valami sárga, de nem tudtam, hogyan is nézzen ki. Először nagy sárga pöttyöket festettem kívül - belül de szörnyen nézett ki. Aztán kívülre került egy vékony fehér réteg. Nem akartam eltüntetni a sárga foltokat csak kicsit halványítani, hogy ne legyen rikító de azért lehessen látni. A belül pedig lekentem az egészet sárgára és fehér foltokat festettem bele. Még így sem vagyok teljesen elégedett, de már nincs jobb ötletem. Nem láttam értelmét további vajúdásnak így késznek nyilvánítottam. 
Te mit gondolsz, milyen lett?





Be kell valljam, nem tudtam nyugodni. Nekem fontos, hogy a végeredményt tudjam szeretni és így bizony nem tudtam. Már pedig ha nekem nem tetszik másoktól sem várhatom, hogy kedveljék.
Ismét elő vettem a csiszoló gépem és részben vissza csiszoltam a külsejét. Azért csak részben mert a pillangókba bele szerettem. Őket mindenképp meg akartam tartani.A vissza csiszolt részt fehérre festettem. Így már sokkal jobban tetszett mint a ronda sárga foltokkal, de valahogy nem volt az igazi. Mintha az egész a levegőben lógna. Nagyon üresnek tűnt. Virágos rétet gondoltam a pillangók köré.  
  Szerinted így már szerethető?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ugrás a lap tetejére