2015. június 30., kedd

Kék kárpótlás

   A múlt hónapban elromlott a számítógépem és 3 hétig a szerelőnél volt. Akkor döbbentem rá, hogy mennyire nélkülözhetetlen kelléke az alkotó munkának. Internet nélkül olyan volt mintha megkötözték volna a kezem. Kárpótlásra volt szükségem.
   Akartam egy kicsi szépséget vinni a környezetembe és a papír törlő tartó lecserélése pont megfelelt a célnak. A régi törött volt, megérett a kidobásra. Még tavasszal vettem is egy másikat, de eddig nem tudtam milyen minta díszítse. Most elővettem és kék árnyalatokat álmodtam meg rá, ornamentikus kacskaringókkal. Az indákat vegyesen világosabb és sötétebb árnyalatokkal képzeltem el, az éleket pedig egy harmadik árnyalattal. Mikor kész lett gyorsan le is cseréltem. Remek érzés volt végre megszabadulni a régi rondaságtól.
Na de ne csak a szót szaporítsam, íme a képek:
Szerinted, hogy sikerült? El tudod képzelni a konyhádban?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ugrás a lap tetejére