2015. március 26., csütörtök

Egy irattartó története

   Van az úgy, hogy valami nem jön össze elsőre. Második neki futásra viszont sikerülhet. Legrövidebben így tudnám az ominózus irat tartóm történetét össze foglalni. Na de ne tömörítsük le ennyire. A sztori úgy kezdődött, hogy minták után szörföztem a netten amikor megláttam egy szép csipke mintás fa irat tartót. Olyat amiből a minta ki van vágva. Azonnal bele szerettem.
- Nekem is kell ilyen - felkiáltással letöltöttem a hozzá tartozó sablont. Felrajzoltam egy rétegelt lemez táblára. Elővettem a dekopírfűrészt és kivágtam. Mikor a minta felrajzolása következett, rájöttem, hogy a lehetőségeim korlátoltak. Lombfűrész nélkül alig ha fog menni.
- Se baj - gondoltam - akkor majd pirog ráffal bele égetem. Aztán ezt is elvettettem. Valahogy nem akart a kép megjelenni a lelki szemeim előtt. Nem erőltettem tovább az eredeti mintát, egész más irányba kezdtem gondolkodni. Láttam egy egész jó kis inspiráló videót a stencilezésről. Kicsit vacilláltam, hogy mennyire legyen színes, végül a fekete - fehér mellett tettem le a voksom. Választottam egy a szívemnek kedves tulipán mintát és az vittem fel a fekete környezetbe. Lakkozás után elégedetten dőltem hátra.

Ez az érzés kitartott néhány napig. Mikor elmúlt már nekem sem tetszett annyira. Hiány érzetem támadt, mintha nem lenne teljesen kész. Ebben a mintában viszont nincsen több. Más felé kell a megoldást keresni. Nem töprengtem rajta túl sokat. A fekete alap tökéletesen megfelelt a koptatott stílushoz. Lekentem fehér és vajsárga színekkel. Darabokra tépkedett régies hatású szalvétát ragasztottam rá. Szépen kezdett alakulni de még mindig túl steril volt. Némi ezüst festékkel és torta papírral ezt is megoldottam. Most már megvolt a régi hatás, de nem volt elég kopott. Csiszoló papírral, vissza csiszoltam az éleket, hogy a fekete festék előbukkanjon. Jöhetett a fényes lakk a kontrasztok élénkítése céljából. Az eredmény túl csillogó lett. Két réteg matt lakkal viszont sikerült elérni a kívánt hatást. Száradás után már csak a fotózás maradt hátra. Nektek, hogy tetszik?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ugrás a lap tetejére