2015. augusztus 22., szombat

Csipke papír doboz

  Képtelen vagyok egyetlen technika mellett elkötelezni magam. Mindig újabbat és újabbat fedezek fel. Most a kirigami a legfrissebb szerelem. Leginkább a könnyed, légies, csipkés jellegét szeretem.
   Az első sikeresebb darabom egy tulipános házikó volt, de azt sajnos elfelejtettem lefotózni. Azért ne csüggedjetek, szándékomban áll újra megcsinálni és akkor mindenképp hozok róla képeket.
   Most egy saját szerkesztésű dobozkát mutatok meg. Illetve a doboz sablonját és a mintát is netről töltöttem le, én csak össze házasítottam őket. Szerkesztés után kinyomtattam és szikével kivágtam a mintát. Utána ragasztottam és készen is volt. 
  Te mit gondolsz erről a technikáról, neked is tetszik?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ugrás a lap tetejére